Inspiration, någon?

Jag har saknat inspiration till att skriva i bloggen de senaste dagarna. Jag vet inte vad det beror på, men jag har annars heller inte haft mycket tid över för extra datande. I går var jag med Eva i stan och shoppade massor, till exempel hittade jag ett par underbara party heels. Svarta med nitar, dessutom till ett väldigt överkomligt pris! Jag var inne på biblioteket idag och lånade en massa bra filmer. Så börjar troligen morgondagen med en film. Annars vet jag inte vad jag skall göra imorgon. Det återstår att se. I allafall skall jag fixa i mitt rum. Kanske jag snart kunde flytta tillbaka, måntro? ;)

Kommentarer
Postat av: C

HEJ NEJ! Du måste ha inspiration! Jag har redan skärt upp mina handleder under den tid du inte skrev något här, jag kunde inte sova och tänkte nästan mata mig själv åt krokodiler. Slutar du skriva tänker jag...göra något.

2010-08-04 @ 22:03:01
Postat av: mandi

ah skönt att du förstod min point. Ha det bra!

2010-08-07 @ 10:22:00
URL: http://stroganoff.ratata.fi
Postat av: Anonym

Nejj, älskar din blogg, men värför skriver du inte nu? det har ju gått över 3 veckor? snällä, skriiiv<3

2010-08-28 @ 09:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0