En mus i vårt hus :S

Herregud, jag höll just på att få hjärtattack av skräck då mamma gick igenom gamla böcker i en låda och hon pltösligt skrek för att det fanns en mus i den, då hon drog lådan mot dörren och jag gick o tittade hoppade plötsligt musen ut därifrån och sprang rakt emot mig! Vilket ledde till att jag skrek som en galning och sprang till mitt rum och kastade mig stolen dit den inte skulle räckas att äta upp mina fötter...  Okej jag vet att det är bara en mus, men fyfan vad jag blev rädd!!

Kommentarer
Postat av: mira

USH ! :oo ja sku ha svimma. x'D joo, han e sööt ((; juu, ja rider där på tisdagar (;

2010-02-28 @ 15:56:29
URL: http://lifeofmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0