Hejjj!

Hej på er! Jag bestämde mig från att flytta min blogg hit från blogspot.com, och hoppas på att få flere läsare här. Jag är Natte, 16 år och bor i Finland. Min blogg brukar handla om det mesta, helt enkelt vad jag får inspiration att skriva om. Hope you enjoy ;)


Klänningen är min kompis och kommer från Only.


Jag har idag varit ute med mina vänner och snappat bilder i snön, solen lyste och det var jätte fint väder,dock lite kallt. Solen bländade ganska mycket, så det var faktist en bra ursäkt för att sätta på mig mina solbrillor! Jag älskar solbrillor och att köpa dem, det är vad jag gör varje sommar! Och jag älskar att annvända dem oberoende av väder och årstid!

Kommentarer
Postat av: maria

hej natte jag tycker att din blogg är jätte ihku ihihihihihihhii

2010-02-24 @ 20:56:48
Postat av: Mira

Nice blogg ! :'DD hihi ^^

2010-02-24 @ 21:00:38
URL: http://lifeofmira.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Hoppas du sov gott i natt:D

2010-02-25 @ 10:58:17
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Eva

aaaw Natte du cr så mycket yngre ut här :'))

2011-03-11 @ 16:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0