Bye bye civilization!

Hejdå civilisationen, nu åker jag iväg på läger till skogen. Haha. Nåja i skogen är det ju men där finns alla nödvändiga förnödenheter som riktiga sängar, duch, inne WC osv. ;) Jag skall alltså vara ledare på ett ridläger. 11 barn och 4 ledare typ. Skall sköta om barnen, ordna program för dem typ lägerdop, grillkväll, simning, häst utställning osv. Hoppas det är fint väder så blir jag brun med samma :) Men den dåliga saken: Jag har troligen inte möjlighet till internet. Så min blogg kommer antagligen inte att uppdateras före fredagen. Men fortsätt läsa, kommentera gärna medan jag är borta så blir det roligt att komma tillbaka ;) Lägger upp en massa bilder från veckan åt er då jag kommer tillbaka.



Ha de bäst och sköt om er! Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

skogen är härlig :)

2010-07-05 @ 22:08:47
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Patrik

gud vad kul!!! :D

ha det så underbart :D

2010-07-05 @ 22:52:41
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback