Festen igår..

Festen igår var lam. Rent av tråkig. Nästan ingen tänkte dricka. Vi var typ 11 stycken. Alla andra nästan var yngre än jag. Pojkarna hyrde skräckfilm. Jag gillar inte att titta på film på fest. Då ska man festa, titta på film kan man göra ensam hemma. Sedan kom det mera människor. De skulle och simma. De var inte lama så jag for med dem. Det var helt roligt. De simmade. Jag ville inte väta ner min nya klänning. Vattnet var varmt. De andra blev utkastade från festen av någon granne. Sedan skulle det årdnas övernattning åt alla. Några kom till stranden. Jag fick nya vänner. De bjöd mig till en fest idag. Jag blir övernatten, hoppas det kommer mycket människor. Jag visste hon som har festen från förut, hon är skoj. 

Vissa tyckte jag körde för långsamt igår med min skoter. De påstod att de visste exakt hur hårt jag körde och påstod att jag hade fel. Jag gillar inte sådant. För det störde dem att jag enligt dem körde 20km/h på 40km/h område, vilket jag inte gjorde. Låt mig då köra långsamt. Det är mitt problem om jag blir under en bil för att jag kör så långsamt. De får köra precis hur hårt de vill. Köra ihjäl sig om de har lust. Jag blandar mig inte. Det är deras eget problem. Jag tycker inte om då människor tror sig veta bättre än jag. Ifall de inte verkligen vet bättre. Då kan man hålla munnen fast. Uppskattas. Nu ska jag förbereda mig inför festen. Ha en bra kväll! Vi hörs :)
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jo, det finns inget värre än tråkiga fester. Men bra att du bloggar så dina föräldrar kan hålla reda på dig. ;-)

2010-07-22 @ 06:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback