Imorgon Tallin!

Har helt glömt att berätta, men imorgon åker jag alltså på kryssning till Tallinn med Merita och hennes familj. Båtresan tar 3 timmar ena vägen, så 6 timmar på båten och så 5 timmar i land. Har väntat på det här jätte mycket. Vi skall shoppa i stan, och så säkert gå runt i Gamla stan. Hoppas på att finna:

♥ Högmidjade jeans eller andra snygga
♥ En stor läderväska till skolan
♥ Snygga pumps
♥ Stora ringar
♥ "Sjömansbyxor", marinblå med guldknappar

Båten startar klockan 9 imorgon på morgonen, så det kommer att bli tidig väckning! Jag tror jag sätter på mig min nya jeansklänning, åtminstone till kvällen, få se vad jag har på mig på dagen, då de lovat regn i Tallinn. Snart lägger jag upp bilder på vad jag köpt igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0