It's time to party all night !

Min mage är jätte sjuk :/ Tror det beror på att gårdagens mat i princip var bara 3 liter ärter...

Men ikväll är det dags för fest, så det blir jätte kul! :) Fast jag kör, så inte en droppe alkohol kommer att avnjutas. Kommer bli roligt ändå, jag tänkte att jag tar min systemkamera med! Så ni får bildbevis imorgon, tror det blir ganska sent idag.

Hittade förresten en jätte söt klänning på Vero Moda igår, tänkte sätta på mig den idag! Den är marinblå-naturvit randig och skojjig. Lyckades inte få någon bra bild på den, så ni får se hur den ser ut imorgon.

Tänkte ha håret typ såhär, men jag hittade ett jättesött hårband på Lindex igår, så jag lägger i det i håret. Och så gula naglar som går i färg med klänningen. Kanske blå tånaglar. Har inte ännu bestämt mig. Men nu skall jag gå om kring en stund utan mål kanske kolla någon tuff make-up stil från någon gammal FRIDA och sedan börja göra mig i ordning. Startar om ca 3 timmar. Ha en skön kväll, vi hörs! XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback