Mobilblogg - Jeansklänning

Idag har jag varit i Helsingfors tillsammans med Eva och Maria. Det var dunder kul! Jag hittade en massa sjukt snygga plagg inne på Gina Tricot, nästan alla var till nedsatt pris. Jag är supernöjd, jag hittade typ världens snyggaste jeansfodral/klänning, jag fullständtgt älskar den! Min bror tycker att jag ser ut som en barbie i den, haha! Tänkte att jag sätter på den till Estland på lördag. Läggdr upp bilder på mina fynd imorgon. Haha, just det, det var jätte komiskt då vi satt på Narinkens torg ått åt glass, då alla män stirrade på oss. Hihi. Till slut blev det irriterande, så då en man i min mammas ålder stirrade som tokig på mig blev jag själv och stirrade honom stint i ögonen med min grymmaste min . Tyvärr hade det fel effekt, han bara fortsatte stirra. Till sist började han vicka på ögonbrynen, då måste jag titta bort, ucsh. Men fan vad vi skrattade efter det, haha ! Ha en fin kväll, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0