Juli 23, 2010 Festen.

Festen i förrgår var jätte nice! Jag fick många nya kompisar osv. Det kom folk dit vid typ 22 tiden och så var vi hos Jenina och det var roligt. Sedan for vi med skoter och simmade, de som var nycktra körde. Jag förstod aldrig varför vi for till stranden för ingen simmade... Sen kom vi tillbaka och skvallrade till typ klockan 5. Sen blev hälften utkastade och resten gick och lade sig. Jag hörde till de sovande. Vi vaknade 12. Jag skrattade jätte myclet då jag väckte alla och de såg helt förstörda ut. hihi. Sedan kom Sara ochså dit. Vi for och simmade alla som hade varit på kvällen också. Det var roligt, vattnet var varmt. Sedan for vi till McDonalds och åt morgon mål 17-tiden. Jag började må jätte illa. Det var inte alls roligt. Obeskrivlig känsla. Sedan for vi till Forsselius. Där var vi en stund. Sedan var jag jätte trött så jag for hem. Men summan av kardemumman: Rolig fest!


Jag och Sara dagen efter festen. Förjävliga påsar under ögona, seriöst, är det där möjligt?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback