Världens konstigaste dröm!

Jag drömde en jätte konstig dröm inatt! Har väl kollat helt för mycket på typ Beck och Wallander då den påminde om nåt sådant avsnitt typ.

Först satt jag i mormors hus med några kompisar som jag i skrivande stund är osäkra på vem de föreställde. Iaf, så satt jag vid en dator. Där var 2 flickor och en man brevid mig. Plötsligt började tjejerna förklara att de skulle spränga en bomb. Så sa jag att de inte skulle det, men jag trodde inte heller att de hade en bomb. SÅ började de räkna ner och jag fattade att de verkligen tänkte spränga stället, så jag sprang så snabbt jag någonsin kunde och kastade mig genom en glassdörr just då stället sprängdes. Ingen skadades, men av någon anledning fanns det någon som ville döda mig. Så jag var tvungen att gömma mig i en bil på golvet för att ingen skulle märka mig. Sedan åkte jag(?) till t-banan i Stockholm där jag jagades av en man. Jag var helt i panik och hoppade sedan in i nåt random tåg.  Allt var jätte konstigt. Nåja sen var jag helt i panik och jag minns inte hur det slutade.
 
Men sedan var jag plötsligt hemma hos bloggaren Kissie, vi var typ bästa vänner och skrev blogg tillsammans. Hon förklarade hur hon brukar ta sina bilder till sin blogg...

Seriöst, ganska konstiga drömmar vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback