Helsingfors

Shalom läsare! Sorry har inte haft möjlighet att skriva på några dagar, då jag varit hos mina kusiner i Helsingfors. Igår var jag med min kompis Maria på stan, jag köpte en jätte söt kjol från H&M. Och så åt vi på MCDonalds. Det ingår inte i min diet, så det var typ 100 år sedan jag senast ätit där. Därav minen ;)


Jätte sexig min måste jag medge ;) Men c'moon, då kan man iaf säga att jag inte är rädd för att visa ophotoshoppade bilder ;)

Sedan for jag övernatten till mina kusiner. Vi skvallrade ganska länge med min moster, sedan var det sovdags.

Jag vaknade lite före 10 då Hannibal (min 3 åriga kusin) tyckte att det var dags att väcka mig. Sedan for jag och min kusin Mimmi till en stor uteloppmarknad. Jag hittade en ljuvlig munkjacka i baseballrock stil + en gul klänning. Men båda var förstora då jag provade hemma :( Eller klänningen går att så in, men inte baseball rocken. Så går det när man inte vant sig vid mindre storlekar.

Lägger in bilder på mina nya kläder vid tillfälle, har inte ännu bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0