Mindre storlek -> nya kläder

Jag är så himla glad! Jag var och på en mini-shopping tur idag och upptäckte att jag har gått ner minst 2 klädstorlekar på typ 2 månader :) Förr var jag typ L, men nu var tillochmed M förstor, så på blusar blev det storlek S! Bara genom att inte äta sötsaker/onyttigheter, rekommenderas varmt!
Kläderna:



Blusens ränder är egentligen mörkblå, fast de kanske inte synns.
Blus&Shorts: Lindex



Blus&Shorts: Lindex



Topp&Shorts: Lindex

Bry er inte om varken ansikte eller frisyr, de är typ osminkat och olagat hår ;)

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Sv: Jag håller inte på så mycket med bilder, utan jag är mer för att skriva :) Jag är ju på sätt och vis klar med min utbildning och skulle gärna jobba som journalist. Men tyvärr får man inte kalla sig journalist efter vår utbildning eftersom det inte är journalistutbildning. Men skribent får man kalla sig och det är ju en bra start i alla fall :) Söker en massa jobb nu men det är tufft att komma in i arbetslivet, tyvärr.



Jo, mordutredare är väl den spännande biten inom polisvärlden, hehe.



Vilka snygga kläder du hittat, speciellt den sista toppen :)

2010-06-17 @ 21:53:33
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: mira

nicee ! :D:D ja måst o börja banta, ja ha igen gått opp vikt. damn :D:D men nice kläder ! :o dendä blommiga toppen är juvlig ! (: <3

2010-06-17 @ 22:04:28
Postat av: ISA

Snygg top!

2010-07-02 @ 17:36:17
URL: http://fashiontourist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0