Sommarlov :))

Hej kära läsare! Först vill jag börja med en stor ursäkt, FÖRLÅT för att jag inte har bloggat, men jag har inte haft tid eller ork. Men jag tänkte att jag skulle återuppta bloggen nu :) Jag har andra veckan sommarlov just nu och det är jätte skönt! Glass, sol, myggbett och vänner, det är vad jag kallar sommar! Dock har här varit ganska dåligt väder de senaste dagarna, men c'moon, man skall inte vara pessimistisk, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder, inte sant? ;) Jag sätter in lite bilder som är tagna hittils under sommaren, enjoy!


Somrig bild, va? Maskrosblåsning, eller vad kallas det egentligen?


Haha, jag och Lotta skittrötta efter väckning 5.30 på lördag morgon...


Från festen i fredags, Henna och jag :)

Lite sommar :) Imorgon står det klart till vilken skola jag blivit intagen, spännande!

Ha det bäst
XXX
Natte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0