Tonåring med barn

Måste bara berätta om en lite pinsam grej som hände idag eller igår. Jag var med min moster och kusin (1år 8mån) på stan, och min moster måste gå och lyfta pengar men ville inte ta kärran med sig, så jag skulle vakta Beni. Då hon gått tittade han på mig och gav ett jätte stort leende och försökte ta sig ur kärran. Då jag sade åt honom att han inte fick blev han jätte sur och började gallskrika. Där står jag utanför butiken bland en massa människor med ett storgråtande barn och försöker febrilt avleda hans uppmärksamhet för att få honom att sluta skrika. Människorna som gick förbi såg dock rätt medlidsamma ut eller sådär, tänkte väl att ennu en stackars tonårsmamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0