Trött efter jobb

Sorry jag har inte haft tid att blogga så mycket nu då jag jobbar på 2 ställen om dagen, så jag kommer hem 21 på kvällen och är så trött så jag har helt enkelt inte hunnit. Jag har kommit på flera ämnen att blogga om på jobbet, men nu kommer jag inte ihåg så många. Jag tänkte att jag inte bara skall skriva om typ "hej idag åt jag en smörgås" för c'moon, vem orkar seriöst följa med en blogg som bara handlar om någons för utomstående tråkiga liv? Så jag tänkte att jag också skriver ner lite funderingar och sådant, så jag vill gärna ha era åsikter med, väcka diskussioner.

hohoho, jätte söt bild, så ser jag ut ibland då jag jobbar, här skrapar jag bort målfärg från soffan bakom mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0