Super.

Hej! Jag har haft en jätte bra dag med mycket tur. Jag var inte i skolan, då jag och Mira skulle på studiebesök. Jag vaknade av att hon kom in genom vår dörr haha ;) Vi for till stan vid 12 tiden, nästan genast då vi kommit till kampen var där en man som ville platta mitt hår gratis. Vi hade roliga diskussioner på engelska om hebreiska och finska pojkar haha :D Och så lärde han mig säga "You look great" på hebreiska men jag kommer inte ihåg vad det var annat än att det började på "ata aijjee" eller nåt sånt ;) Det var kul, han var jätte chill :D Sedan gick vi till McDonalds på glass. Efter det tog vi tåget till Lärkan (gymnasium) och chillade där i väntan på att lektionen vi skulle vara med på skulle börja. Där var jätte bra fiilis, alla verkade känna varandra och vara vänner. Sedan var vi med på en lektion om filmkunskap, men fick sluta tidigare. Sedan åkte vi med tåget tillbaka, men det kom ingen konduktör, så det blev ingen biljett. Sedan hittade jag mitt favorit godis i butiken :) Då vi gick och äta täkte inte mitt kort, men jag hade heller inte allt som cash, och pizzagubben lyckades inte ta betalt på det sättet, men då han redan tagit 3.40 från mitt kort kunde han ju inte sätta tillbaka det, så vår måltid (2 pizzor + 2 läsk) kostade 6,80€ istället för 19.40 € haha, ibland är det bra att vara blond ;D
Där var drick hur mycket du vill, så vi tog ännu några läsk efter att vi hade ätit upp, men då kom det några killar som behövde får plats och frågade om de kunde få den bara vi druckit upp, sedan var det så roligt då vi ätit upp då alla 6 killar började ropa efter oss att "Trevlig kvinnodag" och "Vi skulle ha köpt rosor åt er om vi skulle ha känt er" osv :D Fan va vi garvade då vi gick till bussen :D

Hur har er dag varit?
XXX
Natte

Kommentarer
Postat av: alex

Hej gillade din blogg mycket =)

Är allt bra med dig?

2010-03-10 @ 05:40:52
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: mira

HAHAH :D jeijj <3 skojskoj ;D

2010-03-10 @ 18:28:10
URL: http://lifeofmira.blogg.se/
Postat av: laura

ai vadå bra att va blond? ja fattar int.

2010-03-24 @ 20:05:25
URL: http://lauralindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0