Mardröm

Usch jag drömde en läskig mardröm inatt :S Jag var i ett hus där det fanns ett spöke som ville mig illa. Spöket samlade på sig kroppsdelar av andra, så det blev bara mer och mer synligt, det var sedan så i någåt skede att den hade två armar men inget annat som jag kunde se. Och så kunde spöket dematerialisera sig och sedan dyka upp plötslitgt bakom mig och jag måste fly. För spöket hade bara en plan, det skulle våldta mig och sedan döda mig. Jag var jätte rädd och höll typ på och storgrät hela tiden.

 
Usch det var en läskig dröm, jag var super lättad då jag vaknade och förstod att det bara var en dröm!

XXX
Natte


Kommentarer
Postat av: simone

så vackert foto!

2010-03-16 @ 12:59:30
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0