Music on world of!

Aloha! Har ännu heller inte bestämt mig ifall att jag skall gå på länk eller inte? Annars tänkte jag överraska familjen med klyftpotatis då de kommer hem. Svårt val. Ett annat svårt val är ifall jag skall gå till skolan imorgon eller inte? Alla bussar strejkar, så där kommer inte att vara typ någon. Men jag åker inte buss, så jag skulle kunna gå, men vill jag vara ensam i skolan? Svar: Nej.

Musik värd att lyssna på:

- Chris Brown - Crawl
- Allt med Enrique Iglesias (ex. Bailamos, Hero, Do you know)
- Italobrothers - Stamp on the ground
- Lady Gaga - Bad Romance (jag vet att den är SÅÅÅ hörd, men endå!)
- Finteligens - Kaikki peliin
- Kesha - Kiss & Tell
- Kesha - Tik Tok
- The Baseballs - Umbrella
- Whitney Houston - I belive the children are our future
- Bon Jovi - Its my life
- ABBA - Gimme, Gimme
- Alice Cooper - Poison
- Kiss - I was made
- Brian Adams - Summer of 69
- Eric Clapton - Tears in Heaven
- Hurriganes - Get on
- Kevin Borg - With every bit of me 
- Gyllene tider - Jag går och fiskar
- Vanga Boys - Boom boom boom (I want you in my room)
- Jesse McCartney - Beautiful Soul
- Sum41 - In too deep
- The Stiff Dylans - Ultraviolet
- The Stiff Dylans - Do you ever fallen in love
- Toto - Africa
- Allt med Westlife (ex. Home, My Love, You rise me up, Swear it all over again)
- PlayMe - Be till gudarna
- PlayMe - Äntligen
- Madonna - Jump

Måste medge att ganska blandad musiksmak jag har, liksom från olika decennier. Typ Lady Gaga och Gyllene tider på samma lista, måste medge att det trodde jag inte att jag skulle se ;)

Ha det bra!
XXX
Natte

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: tackar :P

2010-03-02 @ 19:46:07
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: rosemarie

gud vad fin blogg :)

kram

2010-03-02 @ 19:46:56
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0