Thanks god for english lessons!

Jippie äntligen kan jag skriva på min blogg :D Mitt internet vägrade fungera under hela dagen igår, så jag höll på att gå upp i limningarna. Började i boxning igår, alltså det var så sjukt kul :DD Sedan var det korgboll, vi hade en ganska tung träning, men det var värt det! Fast i morse när jag vaknade ländes det som om jag blivit överkörd av en lastbil under natten, så sjuka var mina muskler!

Nu har vi engelska och skall söka fakta till vårt slutprojekt. Jag skall göra om Amerikanska presidenter, men inte nåt tråkigt som typ årtal osv, utan jag tänkte berätta om deras "bad side" dvs typ otrogenhet och andra skumheter de hade för sig då de var presidenter ;)

Ha det skönt, måste fortsätta nu :D
XXX
Natte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0