Friends are like potatoes...

...If you eat them, they die!!

Gick just igenom och rensade bland alla facebook grupper jag någonsin gillat typ, här några av de roligaste!

- "Are you going to school tomorrow?" "No, I'm riding my unicorn to Alaska!"
- "Förlåt, vad sa du? Jag tänkte på hästar! "
- I'm always tired because I became superhero at night!
- I hate it when I can't get my shirt of because my muscles are too big!
- I hate it when my Ferrari runs out of gas and I have to use my Lamborghini
- I hate it when I try to call Lady Gaga, and she's "too busy"
- I hate it when I walk outside and a giraff kicks me in the balls!
- I wish people would see me for who I am and not only for my massive sixpack
- Jag tappar inte bort saker, mitt sovrum gömmer dem för att retas!
- Spara vatten... Duscha tillsammans!
- Tystnaden som uppstår när någon inte kan bakåtvolt med sin häst
- You will never have sex with Edward Cullen... He has no blood flow, anywhere!


Någon av er som kan backflip med er häst? ;) (bilden är från google.)

Vilken gillar ni bäst? :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Hej!

Ville bara kika in och säga att jag har två söta, speciella bloggdesigner tillsalu för 150kr/styck!

Först till kvarn gäller då de brukar vara eftertraktade.



-> http://akolan90.blogg.se/balloons

&

-> http://akolan90.blogg.se/heartbeats



Har även fler designer som är färdiga tillsalu + att jag designar på beställning.



♥ Hör av dig!

2010-09-07 @ 20:03:42
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: C

Backflip med häst? Haha, det gör jag med kamel 24/7.

2010-09-07 @ 21:01:31
Postat av: Rebecca

Hahah, alla e ganska bra :D den som passar min brors ego e nog " I hate it when I can't get my shirt of because my muscles are too big!"



Men själv tycker ja bäst om " I hate it when I walk outside and a giraff kicks me in the balls!" hahah, den e baa så random :P

2010-09-07 @ 21:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback