IKEA

Idag har jag varit i IKEA tillsammans med Maria och hennes familj. Jag tog inga bilder där, men jag köpte en söt basic klädställning, typ. Jag har inte ännu byggt ihop den då jag är trött och har miljoner andra saker att göra, men jag tänker försöka bygga ihop den imorgon om jag hinner. Eller kanske idag, för jag vill verkligen se var den passar!

MULIG Vaateteline valkoinen Leveys: 99 cm Syvyys: 46 cm Korkeus: 151 cm Enimmäiskuormitus: 20 kg
Mulig heter den. Bilden är tagen från IKEAs hemsida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra :) Älskar din blogg och läser den varje dag!

2010-09-05 @ 19:20:57
Postat av: C

Runda former åtminstone, inte så sött kanske. Lycka till med att bygga ihop den, det behövs.

2010-09-05 @ 19:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0