Till Christian!

Hej bloggen! Fortsätter med min bloggpaus åtmintone tills vidare, men jag lovade min kära vän Christian (som är min bloggs största fan) att göra ett inlägg.

Idag hade vi tjejkväll med flickorna, jag gjorde en total makeover åt Johanna. Jag klippte hennes hår, ryckte hennes ögonbryn och gjorde en snygg makeup åt henne, resultatet blev jätte bra! Vi var båda riktigt nöjda. Så tog vi en massa snygga bilder mot Meritas brors vägg som har tegeltapet. Jätte fina.

PS1. Jag är helt kär i knallrött läppstift, jag gillar det jätte mycket!

PS2. Körde idag med kort blus, som är ungefär till naveln + högmidjade jeans, jätte tufft!

 
En på måfå valt bild av de första vi tog, jag vet inte ännu hur de andra blev, men jag vill publicera inlägget nu och inte då jag gått igenom alla ;)

Ha det bra!
XXX Natte

Kommentarer
Postat av: C

Nu kan äntligen alla mina sår respektive psykiska skador börja läka. Fint att aktiviten är återupphittad. Och ett tack för att du kommit ihåg mig i ditt inlägg, stor ära verkligen, mitt liv har mening än en gång !

2010-09-03 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0