TRÖTT!!!

Det var kul i skolan idag. Eller det är det alltid ;) Men idag hade vi kamerateknik, jag, Niclas, Oscar och Jennifer var en grupp. Vi skulle filma dialoger. Dialogen var jätte stollig, typ;

-Hej har du klippt dig?
-Nej jag har borstat mitt hår! Har du kommit ihåg att tvätta tänderna?
-Ja det gör jag alltid med pepsodent total white.
-Har du med dig tuben?
-Nej sådant har jag ju inte i handväskan varje dag! Ska vi åka hiss?

Men det viktiga var inte vad vi sade utan bildvinklarna. Roligast av våra blev nog den då jag och Niclas mimade, och Jennider dubbade Niclas röst och Oscar min.

Träningarna idag var jätte kul, faktist inte så tunga som jag trodde då jag missat de 2 senaste pga förkylning. Vi hade nackbrottning, och en ny grej som jag inte minns vad den heter, där man skall typ kasta sig på knä, ta tag i den andras ben och kasta den i golvet :P Det var faktist lättare än vad jag trodde. Så gick vi igenom ett armlås, som var mycket smärtfullt, och lite svårt att förstå. Jag har konstaterat att det bästa är att inte kämpa emot i underläge, då skadar man sig minst ;) Som "nervärmning" (motsats till uppvärmning) hade vi brottning. Jag "vann" 2 av 3 matcher, den sista förlorade jag radikalt. Men till mitt försvar kan jag meddela att mannen som var mitt par är 2 meter lång och otroligt stark.

Efter träningarna råkade jag missa min buss, då jag pratade i telefon med Maria, och vi var båda absolut övertygade om att den inte kan komma på 10 minuter från centrum till Arabia, så jag sprang inte de ca 400 metrarna det skulle ha krävts för att hinna till en buss jag antog inte var min. Men tji fick jag. Så där satt jag glad i hågen och väntade på min buss i 1 timme och 10 minuter och väntade på min buss i trevlig höstvärme. Läs sarkasmen i det tidigare nämnda.

Nu känns alla muskler jätte sjuka, min nacke har verkligen fått sig en rejäl omgång idag, precis som mitt huvud och mina knän och armar, ja typ hela jag. Som rubriken ger upphov till är jag supertrött, så jag tänker nu gå och lägga mig och orkar inte ta någon bild på dagens outfit. Men bjussar på en äldre bild!




Godnatt!


Kommentarer
Postat av: C

Wait...what?

2010-09-07 @ 20:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0